piątek, 11 lutego 2011

no to zaczynamy... ?!

Witam! ; ) 

TAK to Ja, kolejna dziewczyna zakładająca bloga o tematyce szafiarskiej. Od ładnych parę lat oglądam, przeglądam i zachwycam się blogami innych dziewczyn. Zagraniczne, jak i Polskie szafy fascynują mnie.
Zdarza się, że (zamierzając uczyć się lub zrobić coś pożytecznego) siedzę godzinami na tych wszystkich blogach !
wariatka ze mnie, wiem!

nazwa the niunesa - hmh jakby to powiedzieć ... 
Nazwa po prostu powstała w piękny, słoneczny dzień, kiedy myślałam o oryginalnym nicku (jakiego nigdy nie posiadałam, nie wiedzieć czemu). Poskładałam parę liter i tak wyszło. 
w sumie od zawsze chciałam mieć takiego bloga, ale nigdy nie mogłam się za to zabrać. 

NO TO GO GO! zaczynamy ; )

Pierwszy mój zestaw, na dziś.



Bluzka power shoulders - NY
harem - zara
buty koturny - H&M 
torebka - quazi 

1 komentarz: